Bisküvili Muhallebili Tatlı



Malzemeler

Muhallebi için
1 Litre süt
1 su bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı buğday nişastası
2 çorba kaşığı tepeleme un
1 paket vanilya
50 gr tereyağ





Taban için
1 paket kakaolu petibör bisküvi

Üzeri için
1 poşet krem şanti
1 bardak süt






Hazırlanışı
  • Petibör bisküvi rondodan geçirilir.
  • Fırın tepsisine yayılır.
  • 1 lire sütün içine muhallebi malzemeleri ilave edilir.
  • Karıştırılır ve pişirilir.
  • Piştikten sonra bisküvilerin üzerine muhallebi dökülür.
  • Oda sıcaklığında soğumaya bırakılır.
  • Bu arada bir poşet krem şanti ile süt çırpılır. 
  • Soğuyan muhallebinin üzerine sürülür.
  • Buzdolabında 2-3 saat dinlendirilir.
  • Uzun uzun kesilir.
  • Yuvarlanarak servis tabağına alınır.
  • İsteğe bağlı olarak çikolata sosu gezdilir.
  • Afiyet olsun..







Yorumlar

  1. Vovvv harika...!

    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok hafif lezzetli bir pasta sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba emel hnm tariflerinizi severek takip ediyorum sizden ricam tariflerinizi aşamalı fotolarla yayınlarmısınız lütfen size göre en basit gelen şekil vermeler ben ve benim gibi mutfakta fazla tecrübesi olmayanlar için yardımcı olurmusunuz lütfennnn bu tarifinizde benlik bir tarif görüntüsünü çok beğendim bu tatlıdan yapma fırsatım olmadı aşamalı yayınlamış olsaydınız benim içinde kolaylık olacaktı inş cevabınız olumlu olur sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Emine Hanım;
    Elimden geldiği kadar aşamalı çekmeye çalışacağım. Bazen aceleyle yapıyorum. Fırsatım olmuyor. Fakat bundan sonra daha önem vereceğim aşamalara. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Harika bir tatlı ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder