Efsane Tahinli Kek

Herkese merhaba,
Uzun zamandır bloga tarif girmemişim :(
İnstagram çıktı çıkalı buraları unuttuk :(
Bugün vereceğim tarif instagramda ennnn çok yapılan efsanevi bir tahinli kek tarifi
Bu tarifi mutlaka defterinize kaydedin :)









Malzemeler
4 yumurta
2 su bardağı toz şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ılık süt
2,5 su bardağı un
2 çay bardağı tahin (içine)
1 su bardağı tahin (üzerine) (biz çifte kavrulmuş tahin kullandık, lezzet ikiye katlanıyor.Normal tahin ile de yapabilirsiniz.)

Hazırlanışı
Yumurta ve şekeri çırpın.
Sıvıyağ ve sütü ekleyin. Tahini ilave edin. Çırpın.
Un, kabartma tozu, vanilya, tarçın ilave edin. Yağlanmış borcama kek harcını dökün ve üzerine 1 su bardağı tahin gezdirin. Çatalla şööyle bir karıştırın. 175 veya 180 derecelik fırında kürdan testi ile kontrol ederek pişirin. Her fırına göre farklılık göstermekle birlikte benim fırınımda 35-40 dk içerisinde pişti.Afiyet olsun!
Orjinal tarifte ceviz de var ancak ben eklemedim😘

Yorumlar

  1. Tahinli kek nefis görünüyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımlarını her geçen gün güzel oluyor. takip etmekten mutlu oluyoruz. Kokopit

    YanıtlaSil
  3. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder