Fesleğenli Sarımsaklı Ekmek


 Kahvaltılarınız için harika bir lezzet :) Bayat ekmekleriniz ziyan olmuyor :)10 dk. da hazır :)


Malzemeler:
1 adet dilimlenmiş bayat ekmek
1 çay bardağı rendelenmiş parmesan peyniri
1 çay bardağı zeytinyağı
2 diş sarımsak
1 tutam fesleğen
1 çay kaşığı Kotanyı İtalyan Usulü Çeşni(dilerseniz kekik,biberiye,tuz,kırmızı toz biber,de kullanabilirsiniz)
Yapılışı:
Ekmekleri 1 er cm kalınlığında enine dilimleyin. Fırınınızı ızgaraya ayarlayın ve en yüksek dereceye getirin.Bir kap içerisine ezilmiş sarımsak,zeytinyağı,fesleğen ve (Kotanyı) İtalyan Usulü Çeşniyi ekleyerek  karıştırın.Hazırladığınız zeytinyağlı karışımı dilimlediğiniz ekmeklerin üzerine kaşık yardımıyla sürün ve ekmekleri fırın tepsisine dizin. Ekmeklerin üzerine rendelediğiniz parmesan peynirini eşit miktarda serpiştirin. Fırının ızgarasında ekmekler kızarıncaya kadar pişirin ve sıcak servis yapın.Afiyet olsun :)

Yorumlar

  1. ben peynirsiz olarak 2 dilim rica ediyorum bol baharatlı tarafından :))))ellerinize sağlık şekercim nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Tamam canım ne zaman istersenn :)kızım sana yapıcakmış

    YanıtlaSil
  3. ben de isterim, ben deee!
    çok lezzetli görünüyorlar, en kısa zamanda deneyeceğim, farklı çeşitlerinden yapmışlığım var.ellerinize sağlık, neşeli ve keyifli günler...
    ben de bloguma beklerim
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder