Kahvaltılık Pastırmalı Patates



Bu tarifi gönülünce lezzetlerden gördüm,sucukla yapılan tarifi ben pastırma ile yaptım,sizde sosis salam vb. gibi malzemeler kullanarak yapabilirsiniz.
Malzemeler
5-6 Tane orta boy patates
Pastırma
Kaşar peyniri rendesi
2 yemek kaşığı sıvıyağ
Sivribiber
Tuz, nane, pul biber, karabiber
Maydanoz
YAPILIŞI:

Patateslerin kabuklarını soyulur ve elma dilimleri gibi kesilir. Tavaya sıvıyağ koyulur ve ocağa bırakılır. Yağ kızınca,üzerine patatesler ilave edilir.Hiç kaşık kullanmadan tava sallanarak kızarması sağlanır.Bu arada jülyen doğranmış yeşil biberler ilave edilir.Daha sonra baharatlar ilave edilir.Yeşil biberler sinince patateslerin üzerine pastırma dilimleri ilave edilir.1-2 dakika sonra rendelenmiş kaşar peynir üzerine serpiştirilir.Eriyince servis tabağına alınır.Üzerine maydanoz kıyılır ve serpiştirilir.Tadıyla tuzuyla sihirliparmaklarr.




Yorumlar

  1. off tarif harika :-) bayildim ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. pastırma olurda kötü olurmu hiç:)nasıl güzel bir lezzet olmuştur kimbilir:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. etkinliğimize katlırsanız çok sevinirim. son 2 gün bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tarifimi denemene ve beğenmene sevindim...Harika bir lezzet pastırmada çok yakışmış...Ellerine emeklerine sağlık canım...Bu arada aşağıdaki pastaya bayıldım tatmayı çok isterdim:))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm..Pasta çoktan bitti.. :))
      Sevgiler..

      Sil
  5. emelcim hazırladığın herşeyi büyük ilgiyle takip ediyorum ellerine sağlık herbiri çok güzel.küçük bir ricam var çiğdmle görüştüm geçen gün hastanedeki küçük çocuklar için acil mama sandalyesi ihtiyaçları varmış sizlerde duyurabilirseniz belki bir katkımız olur sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dilekciğim, postu hemen yayınlıyorum :)

      Sil
  6. ellerine sağlık canım
    :)))))
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  7. guzel bır tarıfmıs elıne sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder