Portakallı Islak Kurabiye



Malzemeler
  • 1 yumurta
  • 1 paket yumuşak margarin 
  • 4 yemek kaşığı kakao
  • 1/2 su bardağı toz şeker
  • 1 paket kabartma tozu 
  • 1adet portakal kabuğu rendesi
  • alabildiği kadar un ( yaklasık 14 tepeleme corba kaşığı )


Şerbeti 
  • 2,5 su bardağı toz şeker
  • 2,5 su bardağı su


Hazırlanışı
  • Bütün malzemeler karıştırılarak yoğurulur.
  • Ceviz büyüklüğünde parçalara ayrılır.
  • Tepsiye dizilir.
  • Fırına verilir. 
  • Bu arada su ve şeker bir tencereye alınır, kaynamaya bırakılır (çok fazla kaynatmayın şekerlene bilir).
  • Soğutulur. 
  • Fırından çıkartılan kurabiyelerin üzerine soğuk şerbet dökülür.
  • Tadıyla Tuzuyla Sihirliparmaklarr


Yorumlar

  1. cok tatli olmus bu minikler
    afiyet olsun canim...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ GÖRÜNTÜSÜ MUHTEŞEM
    MUHABBETLE KAL CANIM.
    :)))))))))))))))
    CANIM MÜMKÜNSE HARF DOĞRULAMAYI KALDIR 4 KERE GİRDİM HARFLER ÇOK BİTİŞİK BELLİ OLMUYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğini yaptım canım çok teşekkür ederim bilgilerin için,yorumun içinde teşekkürler öpüyorum,sevgiler..

      Sil
  3. portakal kabuğu güzel bir koku ve lezzet katmıştır ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakal kabuğu her şeye çok yakışıyor,bayılıyoruz :)Teşekkür ederim.. :)

      Sil
  4. bu çok güzel bi kurabiye yanılmıyorsam bunu bursada agorada ender baklavada da yapıyorlar. mis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir bilgim yok tatlım fakat bu benim çok eski bir tarifim,merak ettim şimdi en kısa zamanda gidip deneyeceğim.. :)
      Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder