Çiğ Karnabahar Salatası




Bu gün çok pratik çokta sağlıklı bir salata tarifi vermek istiyorum . Hem davet sofralarınızda hem de çay saatinde misafirlerinize ikram edebileceğiniz leziz salata. Bu salatayı Ankara ya gittiğim zaman sevgili gelinimiz Arzu yapmıştı ben de çok beğenmiştim sizlerle paylaşmak istedim; gelelim salatamıza.

Malzemeler 
1 orta boy karnabahar 
1 kase süzme yoğurt
2 diş ezilmiş sarımsak
tuz 

Üzeri İçin 
maydanoz 
pul biber 
tuz

Hazırlanışı
Karnabaharlar iyice yıkanır , ince ince kıyılır . Süzme yoğurdun içine ezilmiş sarımsak ve tuz ilave edilir . Kıyılan karnabaharlar yoğurtla iyice karıştırılır . Servis tabağına alınır üzerine maydonoz ve zeytinyağ ilave edilir . Salatamız hazır afiyet şeker bal şifa olsun .

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık Emel Hanımcım,Ben bu tarifi içine ceviz ekleyerek yapıyorum.Bir de öyle denemenizi öneririm.Lezzet ikiye katlanıyor.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim öneriniz ve yorumunuz için mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. çiğden olması harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder