Tchibo ile Bahar Evimize Geldi



Tchibo'nun bahar teması bir harika. Top kek pişiricisine bayıldım. Rengi ayrı güzel, yapıp yemesi bi' ayrı.
Tchibo'nun bu güzel hediyesinden haberdar olan kızlarım beni durdurmadılar. Veee bende top kek pişiricisini kaptığım gibi kendimi İstanbul'da buldum :) :) :) Herkes mutlu :) :) Yaklaşıp 60-70 tane çıkan top keklerden birkaç saat sonra neredeyse hiç bi şey kalmadı :p :p :) :) :)
Hemen Tchibo'nun kitapçığındaki tarifi uyguladım. Gelelim top keklerin tarifine,


Malzemeler

150 g tereyağ
150 g şeker
1 paket vanilya
1 yumurta
1 tutam tuz
300 g un
2 tatlı kaşığı dolusu kabartma tozu
250 ml süt
Hazırlanışı

Tchibo top kek pişiricisi kitapçığında yazılan talimatlara uyarak top kekleri hazırladım. 
Yaklaşık 1 yemek kaşığı dolusu yuvalara paylaştırdım.
6-7 dakikada piştiler.

                            

Süslemesi

Benmari usulu bitter çikolata eritilir.
Top kek çubuklarının ucunu eriyen çikolataya batırıp top keklere çubuklar takılır.
Buzdolabında çikolata donana kadar bekletilir.
Daha sonra top kekler çikolataya bulanır.
Üzeri istenilen şekilde süslenir.

Bu ve daha fazla  güzel ürün için Tchibo'nun alışveriş adresine bakabilirsiniz. Bu güzel hediye için Tchibo'ya sonsuz teşekkürler.


Yorumlar

  1. Bayıldım süper ;) bana kimse hediye yollamıyor ama bende cuma günü siparişi vermiştim inşallah haftaiçi gelir bende denerim hemen .. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder