Pril ve Açelya Akkoyun ile Bursa Blogger Buluşması



Geçenlerde Bursalı Bloggerlar olarak Pril'in daveti üzerine Korupark'ta bir araya geldik. Davet Pril'den olunca, Pril'de benim en çok tercih ettiğim deterjanım olduğundan daveti hemen kabul ettim. Zaten Pril benim vazgeçilmezimdir. Kendilerinden Aleo Veralı deterjanlarının 5 ltlik bidonlarda olmasını istedim. Çünkü benim en sevdiklerimden.





Pril'in marka yüzü olan Açelya Akkoyun da bizlerle birlikteydi. Açelya Akkoyun ile tanışıp, sohbet etme fırsatımız oldu. Kendisi çok içten, çok canayakın biriydi.

Çok keyifli bir gün geçirdik. Hem yemek yedik hem de bloglarımız hakkında konuştuk.

Bu arada sizlerinde ilgisini çekeceğini düşündüğüm Pril'in yarışmasından bahsedeyim hemen.
Bulaşıkta temizliğin köklü ve yenilikçi ismi Pril, @PrilTurkiye resmi Instagram hesabın üzerinden de ödüllü bir yarışma gerçekleştiriyor. @PrilTurkiye Instagram hesabını takip edip, fotoğrafını #enhamaratbenim Hashtag’i ile @PrilTurkiye’yi mentionlayarak paylaşanlar, Pril’den sürpriz hediyeler kazanma şansı yakalıyor.

Ayrıca Meds Partner Muge hanıma teşekkürler. Bir sonraki etkinlikte görüşmek ümidiyle.
Hoşca ve Sevgiyle Kalın...

Yorumlar