Fırında Domates Çorbası



Malzemeler
5 adet domates
3 adet kırmızı biber (kapya biber)
1 adet chili biber veya cin biber
1 adet soğan
5-6 diş sarımsak
1/2 çay bardağı zeytinyağ
Fesleğen
Tuz
Karabiber

Hazırlanışı
Domatesler dörde bölünür ve ısıya dayanıklı kapaklı bir kaba yani döküm tencereye ya da toprak kaba alınır.
NOT: Tencerenizin kapağı yoksa yağlı kağıdı suda iyice ıslatın ve sıkın top haline getirin. Tencerenin üzerine ıslattığınız yağlı kağıdı açarak güzelce örtün. Üzerine alüminyum folyo sararsanız ev yapımı kapak elde etmiş olursunuz.
Domateslerin üzerine biraz tuz serpilir.
Kırmızı biberler iri iri doğranır ve domateslerin üzerine ilave edilir.
Biraz tuz serpilir.
Biraz zeytinyağ gezdirilir.
Soğanlar yemeklik doğranır.
Sarımsaklar kıyılır.
Fırın kabına ilave edilir.
Üzerine biraz zeytinyağ dökülür.
İri iri doğranmış fesleğenler fırın kabına ilave edilir.
Karabiber dökülür.
Biraz daha zeytinyağ ilave edilir.
200 derece fırında yaklaşık 45-50 dk (sebzeler yumuşayana kadar) pişirilir.
Piştikten sonra çorba blenderdan geçirilir.
Çorba çok kıvamlı olursa üzerine sıcak su ilavesi yapılabilir.
Üzerine tekrar zeytinyağ gezdirerek lezzeti ikiye katlayabilirsiniz :)

Not: Hazer Amani'nin tarifinden adapte edilmiştir.

Yorumlar

  1. sahane bir tarif bu, mutlaka deneyecegim emel. ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder