Mahlepli Tuzlu Kurabiye



Malzemeler

125 gram tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı yoğurt
1 yumurta(sarısı içine,beyazı dışına)
1 yemek kaşığı mahlep
1 yemek kaşığı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
Alabildiği kadar un (3,5-4 bardak kadar)
Susam


Hazırlanışı

Yumurtanın sarısıyla beyazını ayırın.
Oda sıcaklığındaki tereyağ, yoğurt, sıvıyağ, mahlep, tuz, kabartma tozu, toz şeker ve yumurta sarısını bir yoğurma kabına alın.
Üzerine dikkatli şekilde un ilave edin.
Kulak memesi kıvamında bir hamur elde edeceğiz.
Hamurdan parçalar alın.
Şekil verin.
Susamları kavurun.
Yumurta akına tuzlu kurabiyeyi bulayın.
Tuzlu kurabiyenin her iki tarafını kavrulan susama bulayın.
Tepsiye alın. İşlem bitene kadar devam edin.
200 derecelik fırında nar gibi kızarana kadar pişirin.

Yorumlar

  1. eLİNİZE SAĞLIK HARİKA SUSAMLI ÇITIR GÖRÜNÜYORLAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder