Kabaklı Çikolatalı Kek ( Chocolate Zucchini Bread )


Malzemeler

1,5 su bardağı rendelenmiş kabak (2 orta boy)
1 su bardağı un (140 gr)
½ su bardağı kakao (50 gr)
2 büyük yumurta (oda ısısında)
¾ su bardağı esmer şeker (150 gr)
¼ su bardağı sıvıyağ (55 ml)
¼ su bardağı tereyağı (55 gr) eritilmiş
1 su bardağı kabaca doğranmış çikolata
1 çay kaşığı vanilya / 1 pkt vanilya
½ çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karbonat (5 gr yani 1 paket)

Hazırlanışı

Bir kasede yumurta, şeker, sıvıyağ, eritilip soğutulmuş tereyağı ve vanilyayı güzelce çırpın.
Un, kakao, karbonat ve tuzu güzelce başka bir kapta karıştırın.
Kabakları yıkayın ve rendeleyin. Çok sulu bir kabağınız varsa biraz suyunu elinizle sıkabilirsiniz.
Unlu karışımı ıslak karışıma yani yumurtalı karışıma ekleyin. İki seferde güzelce karıştırın. Fazla karıştırmayın ki kek süngerliğini kaybetmesin.
En son rendelenmiş kabakları, çikolatanın 3/4 ünü kek harcına ekleyin. Tekrar şöyle bi karıştırın ve yağlanmış unlanmış kek kalıbına dökün.
Kalan  çikolataları kek hamurunun üzerine serpiştirin ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 50-60 dk pişirin.
Kürdan testi yapın, piştiğinden emin olduysanız fırından çıkarın ve kekin üzerine bir mutfak bezi örtün.
Soğuduktan sonra servis tabağına alıp servis edebilirsiniz.


orjinal tarif:Hatibon

Yorumlar

  1. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder