Elmalı Kurabiye










Malzemeler




250 gr tereyag

1 yumurta sarisi

2 yemek kasigi yogurt

1/2 su bardagi pudra sekeri

Vanilya

3 su bardagi un






İc harci icin

3 buyuk elma

1 yemek kasigi tereyag

1/2 cay bardagi toz seker

1 cay kasigi tarcin

1/2 su bardagi iri kiyilmis ceviz




Hazirlanisi

Oncelikle ic harci hazirlayin.

Tereyagini eritin.

Uzerine sekeri ilave edin.

Karamelize olmasini saglayin.

Karemalize olduktan sonr kabuklarini soyup ve rendelediginiz elmalari tavaya ekleyin.

Suyunu cekene dek pisirin.

Uzerine tarcin ve cevizi ekleyin.

Karistirin.




İc harci sogumaya birakin.






Bu sirada tum hamur malzemelerini bir kabin icerisinde karistirin.

Guzelce yogurun.

Unu kontrollu bir sekilde yavas yavas ilave edin.

Yaklasik 3 su bardagi un aliyor.

Hamuru biraz dinlendirin.

Dinlendikten sonra hamurdan parcalar alip avcunuzun ortasinda acin.

Daha sonra fotografta gordugunuz kesme aparatinin uzerine koyun ve bastirin ki izi ciksin.( aparata yapismamasi icin una batirip cikarabilirsiniz.)

Elmali harctan bir tatli kasigi hamurun ortasina koyun.

İki ucundan birlestirerek hamuru kapatin.

Birlestirdigibiz yeri ters cevirerek tepsiye alin

Onceden isitilmis 170 derecelik firinda 35-40 dk da pisirin.

Firindan cikan kurabiyeleri telin uzerine alip sogumaya birakin.

Uzerine pudra sekeri serpip afiyetle yiyin :)




Tarif masmavi3_mutfakta dan adapte edilmiştir.

Yorumlar

  1. Elinize sağlık iok lezzetli görünüyorlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder