Çay Soframız - Çiğ Kabak Salatası








Malzemeler
2-3 adet kabak
Zeytinyağ
Limon suyu
Fesleğen
Sarımsak
Tuz
Karabiber

Hazırlanışı

Kabakları yıkayın. Soyucu ile soyun.
Soyucunuz yoksa kabakları jülyen doğrayabilirsiniz.
Sosu hazırlayın.
Zeytinyağ, limon suyu, ezilmiş sarımsak, tuz, karabiber, kıyılmış fesleğenleri birlikte çırpın.
Servis anında sosu üzerine dökün.
Afiyet olsun!



















Spagetti Aleti


Ataşehirde pazar günü kurulan bir pazar vardır.
1 ya da 2 sene önce oradan almıştım spagetti aletini, sanıyorum 10tl ya da 20tl idi.





Yorumlar

  1. Merhaba, paylaşımlarınız çok güzel,
    Ama blogunuzu bayadır ihmal etmişsiniz...
    Eminim paylaşacak çok şey birikmiştir. Hadi gelin artık…

    YanıtlaSil
  2. Garman'dan gümüşüm, 8 yıl önce çocuğum olmadan evlendim, çaresizce bir çözüm arıyordum çünkü doktor hamile kalamayacağımı söyledi ama bir arkadaşım beni Dr white adında bir büyü tekerine yönlendirdi ve ben ona sorunlarımı anlattı ve 12 gün içinde her şeyin yoluna gireceğine söz verdi, bana bazı talimatlar verdi ve hepsini mükemmel yaptım, test için hastaneye gittim ve 1 haftalık hamile olduğumu doğruladılar ve şimdi hamileyim. benim güzel oğlum ve benim de şu an bir hamileliğim daha var, hepinize teşekkür ederim Dr beyaz, her türlü çözüm için kendisine ulaşın,

    1) Ex'inizi iade etmek istiyorsanız.
    2) Hamile kalmak için büyü istiyorsanız.
    3) düşük yapmayı durdurmak istiyorsanız.
    4) Biri tarafından sevilmek istiyorsanız.
    5) Her türlü hastalığı veya hastalığı tedavi etmek için büyü.
    Ve diğerleri.
    o en iyisi ve çok doğru. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder