Zeytinyağlı Bakla

                                                          


Malzemeler
1/2 kg bakla
1 adet kuru soğan
2 diş sarımsak
1/2 limon suyu
2 adet domates
1-2 adet sivribiber
1 yemek kaşığı un
Tuz

Cola bardağı ile bir bardak su :)
Üzerine dökmek için
zeytinyağı
dereotu
sarımsaklı yoğurt








Hazırlanışı
Baklalar güzelce yıkanır,ayıklanır.Üzerine yemeklik doğranan soğan kabukları soyulmuş küp doğranmış domates doğranmış sivribiberler,sarımsak, üzerine bir yemek kaşığı un ve bir bardak su ilave edilir.Düdüklü tencereye alınır.Düdüğünü indirdikten sonra 15-20 dk. pişirilir.Servis tabağına alınır.Üzerine zeytinyağ dökülür.Dereotuyla servis yapılır.Tadıyla tuzuyla sihirliparmaklar




Yorumlar

  1. Ben yemek seçmem fakat BAKLA severek yemediğim yemeklerden . Eğer sarımsaklı yoğurt olursa belki yerim. Fotoğraflar süper ötesi görünüyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evde kimse yemiyor,sadece kendim için pişirdim ve yedim..çok severim,sanamı gelseydim acaba..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Keşke gelebilsen birlikte yerdik :))

    YanıtlaSil
  4. Yoğurt olmazsa olmazıdır baklanın.Teşekkür ederim Nursevin! :))

    YanıtlaSil
  5. bakla çıkmış mıııı???bahar geliyor demektir sevindim şimdi:))))))ben de severim ama bizim evde de pek pişmez ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. evet dilekciğim çıkmış .Bir dahaki sefere yaptığımda gelbirlikte yiyelim .

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Emelcim süper görünüyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder